ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילת ספא ליחיד

 מעוניינים לפנק את עצמכם עם חבילת ספא ליחיד? חבילות אלו יאפשרו לכם להתנתק לזמן רגע מהקצב המהיר של החיים והלחץ שאופף אתכם ביום יום ולעבור חוויה גופנית ונפשית ייחודית בעלת משקל חשוב לנפשכם, דבר שיוכל להעניק לכם כח ואנרגיה מחודשת.

 למי מתאימים אותם חבילות ספא ליחיד?
לכולנו! לנשים, לגברים, לצעירים, למבוגרים ולמי לא? מי מאיתנו לא אוהב את מגע העיסויים המפנקים? כל אחד מאיתנו יוכל למצוא בין חבילות הספא ליחיד את טיפולי הספא המיוחדים עבורו. החבילות תוכננו מראש, כך שכל אחד מאיתנו ימצא את החבילה המתאימה לו ביותר.

 מה תמצאו באותן חבילות ספא ליחיד?
תמצאו שם שלל עיסויים מגוונים אותם בחרנו מבין כל העיסויים המוצעים על ידינו במכון הספא. בין היתר תמצאו עיסויים לאנשי עסקים, ספא לנשים, עיסויים בעלי דגש על טיפוח ועוד. תוכלו לבחור בכל חבילה ליחיד, כמה עיסויים מבין תפריט העיסויים שלנו. עיסוי לגוף, עיסוי צוואר, עיסוי פנים, עיסוי רגליים ועוד.

 מתי הכי טוב להזמין חבילת ספא ליחיד?
תוכלו להזמין את חבילת הספא ליחיד מתי שמתחשק לכם! יש כאלו שימצאו באותן חבילות ספא מפנקות, פתרון אולטימטיבי לכאבים הנפשיים והפיזיים שאותם הם חשים לאחר יום עבודה מפרך, אחרים ירצו להעניק לעצמם מתנה חד פעמית ובעוד אחרים יבקשו לעצמם חבילת ספא קבוע אחת לתקופה. גם נשים בהיריון או בעלי כאבי רגליים, ישמחו לפקוד את מכון הספא שלנו לשם טיפול גופני מתאים. תוכלו כמובן גם להעניק את אותן חבילות ספא ליחיד כמתנה מיוחד לחבר או חברה, לכבוד אירוע חשוב ואינטימי אותו הוא חוגג.

מפת אתר | צור קשר