ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ליום הולדת

יום הולדת הוא יום מיוחד המגיע רק פעם בשנה ובו אנו רוצים באמת להתפנק, רוצים שיטפלו בנו מכף רגל ועד ראש ולקבל את היום כיף הכי מהנה שניתן לקבל. אם גם אתם מחפשים כיצד לבלות את היום הולדת הרשו לנו להציע לכם יום בספא בו תוכלו להינות מחבילת ספא מפנקת במיוחד לחוגגי יום הולדת.

למה ספא ביום ההולדת?
יום הולדת זה היום היחיד בשנה שהוא באמת סובב כולו סביבכם, ביום זה מגיע לכם להיות במרכז העניינים ומגיע לכם לעשות כל העולה על רוחכם מבלי לדאוג לדברים הקטנים שמלווים אותנו בחיי היום יום. בדיוק בגלל זה עליכם להרשות לעצמכם את מתנה האנרגיה וההתחדשות ולהגיע לספא בו בעזרת כמה טיפולים מפנקים תוכלו לצאת רעננים ועם אנרגיות מחודשות

חבילות לחוגגי יום הולדת
כל אחד הרוצה לחגוג יום הולדת בצורה הכי טובה שיש מוזמן להגיע לספא. כבר בכניסה תקבלו חלוק מפנק אשר ילווה אתכם לאורך כל היום ויאפשר לכם להרגיש כמו מלכים ליום אחד. בספא תוכלו לבחור מבין מגוון טיפולי ספא את סוג העיסוי המתאים לכם ביותר ולהכנע לתחושה המרגיעה של מסאג´ מפנק. כמובן שאין יום הולדת שלם מבלי הרמת כוסית חגיגית ולכן אנו מציעים לכם בנוסף טבילה בג´קוזי לאור נרות ובליווי יין כך שתרגישו באמת כיצד היום הזה הוא כולו עבורכם.

מפת אתר | צור קשר