ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי רומנטי

אין ספק כי הפינוק הרומנטי ביותר לזוגות הוא בילוי של מספר שעות מענגות בספא. יום רומנטי בספא יעניק לכם את אותם רגעים מעטים ויקרים בהם אתם במרכז והכיף שלכם הוא כל מה שחשוב, שלא לדבר על הזדמנות לאינטימיות ופרטיות שבחיי היום יום לעיתים נאבדת. עיסוי רומנטי הוא הדרך לניתוק מהשגרה ומציאה מחדש של אותו ניצוץ שידעתם פעם.

אילו עיסויים רומנטיים ניתן לעשות?
ניתן לבצע עיסויים זוגיים תוך בחירה משלל הטיפולים המוצעים- החל מעיסוי שבדי, דרך טיפולי פילינג ושמנים, וכלה בעיסויים רפואיים שונים. המגוון הוא רחב וניתן לשלב מספר טיפולים כאשר כל אחד מהם מספק הנאה צרופה לכשעצמו. זאת, תוך שימוש במתקני הספא השונים כגון ג´קוזי פרטי ורומנטי, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי ובין לבין גם ליהנות ממגוון ארוחות ברמה קולינרית גבוהה, מדהימה וייחודית.  


רומנטיקה ושלווה מעל הכל
אנו מבטיחים להעניק לכם חוויה רומנטית בלתי נשכחת, המותאמת עבורכם אישית. בואו להטעין את עצמכם באנרגיה מחודשת, לרענן את הנפש והגוף ולהצית את האהבה מחדש. כל זאת, במחירים מוזלים עבור זוגות, ההופכים את החוויה למענגת- ומשתלמת. אז פנו לעצמכם כמה שעות ובואו להתפנק, כי אצלנו חווית הספא הזוגית היא מפנקת מתחילתה ועד סופה, כאשר לכל אורכה- אתם במקום הראשון. חשוב לוודא כי קורס עיסוי ספא הועבר למומחים שמעסים אתכם.

וטיפ אחרון לסיום, תמיד מומלץ להעשיר את החוויה בשלל עזרים רומנטיים נוספים דוגמת פרחים ליום האהבה או זרים רומנטיים לרגל יום הולדתה של בת הזוג.

מפת אתר | קורס עיסוי |  צור קשר