ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי רפלקסולוגי

טיפול רפלקסולוגיה הינו טיפול מרפא שבמהלכו ישנו שימוש במסאז´ המאופיין בלחיצות ישירות על אזורי מפתח בכפות הרגליים, "הקשורים" באופן מנטלי לאזורים שונים בגוף האדם. המילה "רפלקסולוגיה" נגזרת מהמילה הלועזית "reflection" (השתקפות), ולא בכדי- שכן תורת הרפלקסולוגיה מאמינה כי הגוף כולו משתקף בכפות הרגליים, ואלה משמשות כמעין "לוח שליטה" המאפשר גישה לכל חלקיו.

קצת על העיסוי הרפלקסולוגי
הרעיון מאחורי העיסוי הרפלקסולוגי הוא לטפל במקור לכאב מסויים, תוך הבנה של הדפוס הראשוני שגורם לאותו כאב. כך, לדוגמא, כאב גב הינו רק סימפטום של כאב עמוק יותר, בדרך כלל פיסי ורגשי גם יחד, וכאשר כאב זה מטופל- נעלמים גם הסימפטומים המאפיינים אותו. כך, על מנת לאפשר ריפוי אמיתי, יש צורך ב"טיפול שורש" שאותו מעניקה הרפלקסולוגיה. אבחון הדפוסים והסימפטומים נקבע על פי הרפלקסולוגיה על ידי מיפוי איברי הגוף על כף הרגל, או על ידי חלוקה של כף הרגל לארבעה אזורים המייצגים את ארבעת היסודות- אוויר, מים, אש ואדמה, כאשר גם כאן כל אחד מהאזורים מייצג חלק מגוף האדם ורבדים רגשיים המשוייכים אליו.    

למי מיועד טיפול רפלקסולוגי?
הטיפול הרפלקסולוגי מיועד לאנשים הסובלים מבעיות כרוניות כגון מיגרנה, דלקות גרון ואוזניים, סוכרת, לחץ דם, עייפות, נטיה לחרדות ועוד ועוד. עם זאת, מדובר בטיפול ספא מענג אשר מעניק רוגע נפשי ופינוק עילאי לכל אדם באשר הוא, ועל כן זהו טיפול מומלץ לכל אחד ואחת. אנו מציעים לכם עיסויי רפלקסולוגיה מקצועיים אשר נעשים על ידי צוות הספא המקצועי שלנו, ומבטיחים שעה של אושר וכיף שכולו מתמקד בכפות הרגליים שלכם- ובכל מה שהן מייצגות. טיפול רפלקסולוגי חשוב לבדוק כי מועבר בידיים הטובות ביותר וע"י מומחה שעבר הכשרה בתחום דרך קורס רפלקסולוגיה או התמחה ספציפית ב קורס רפלקסולוגיה קוריאנית או קורס רפלקסולוגיה לפנים.

מפת אתר | צור קשר