ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא רומנטי

מעוניינים לבוא אלינו למרכז הספא הרומנטי ולהתפנק יחדיו בחבילת ספא זוגית ורומנטית? מה יותר רומנטי מחבילת ספא רומנטית לזוג המאוהב? לא תמצאו מתנה רומנטית יותר אישית ויותר אינטימית מטיפול ספא זוגי. אותם חבילות ספר רומנטיות תוכננו בקפידה ובהם הושקעו מאמצים רבים על מנת להתאימם בצורה המקסימאלית לזוגות המאוהבים. אותם חבילות ספא זכו לשבחים רבים הן על ידי אותם זוגות מאוהבים והן על ידי מביני עניין בענף הספא בארץ ובעולם.

מה זה בכלל ספא רומנטי?
ספא רומנטי הינו ספא אשר תוכנן בעיקר לשרת את אותם זוגות שמחפשים לחוות יחדיו כמה שעות של פינוק ואהבה. אותם מרכזי ספא רומנטיים שונים ממהותם ממועדוני הספא או מכוני הספא השגרתיים שפונים גם אל קהלים אחרים ואשר מציעים טיפולים סטנדרטים. בספא רומנטי תמצאו בדרך כלל אווירה פסטורלית וייחודית מלאת צבעים ועשירה בטעמים, ריחות והמון אנרגיות חיוביות. עיצוב חלל מרכז הספא הרומנטי מאוד חשוב, עיצובו נועד לאפשר לאותם זוגות להפליג בדמיון ולהמריא יחדיו ליום ספא זוגי מדהים.

איך מעוצב בדרך כלל ספא רומנטי?
ספא רומנטי מעוצב בדרך כלל בצורה האינטימית והאישית ביותר בניתן. אותם מרכזי ספא רומנטיים מעוצבים על ידי מעצבי פנים בעלי ניסיון וידע מרבי. ניתן למשל להבחין בצבעים השולטים באותם מרכזי ספא, הצבעים כמעט תמיד חמים (אדום, כתום, בז, קרם, צבעי זהב ועוד). המקום מעוצב בצורה רכה וחמימה ואת זה לחוות גם באמצעות הספות, התמונות, הכיסאות וכל הציוד במרכז הספא.

אילו טיפולים תמצאו בספא רומנטי?
טיפולי הספא הרומנטי והחבילות המוצעות באותם מרכזי ספא פונים בעיקר אל אותם זוגות חובבי הספא והעיסויים. באי המקום בדרך כלל מגיעים על מנת לחגוג תאריך חשוב או מהותי כגון: יום נישואין, יום הולדת או יום אהבה, אך עם זאת יותר ויותר זוגות מגיעים אל אותם מרכזי ספא, רק כדי לצאת קצת מהשגרה וליהנות יחדיו אחרי העבודה או סתם באחד מימי סוף השבוע.

מפת אתר | צור קשר