ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום ספא זוגי

יום ספא זוגי חיפשתם? הפעם כדאי שתעשו את זה כמו שצריך! חבילות הספא הזוגיות שלנו יהפכו את יום הספא שלכם אצלנו במרכז הספא ליום מיוחד במינו ובלתי נשכח.

מה אנחנו מכינים לכם ביום ספא זוגי?
יום ספא זוגי אצלנו במרכז הספא זה יותר מעיסוי תאילנדי! אצלנו תוכלו למצוא חבילות בילוי שלמות הכוללות בנוסף לטיפולי הספא השגרתיים גם תוספות מיוחדות והפתעות רבות. תוכלו לשלב ביום הספא הזוגי אצלנו, ארוחה רומנטית לבוקר, לצהריים או לערב (אנו קוראים לזה ספא וארוחה). תוכלו לשלב בחבילת הספא גם טיפולים ייחודיים בהם מעולם לא התנסתם ואשר אותם מעולם לא חוויתם כגון: טיפולי שיאצו, טיפולי רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות עמוק ועוד.  כמובן שגם טיפולי סאונה, גקוזי ושאר הטיפולים היותר שגרתיים גם כן בתפריט.

אז איך יודעים מה לבחור מהתפריט?
את הבחירה כדאי שתעשו באופן אישי. נשמח לייעץ לכם ולספק לכם את כל המידע שתרצו לדעת על טיפולי הספא. שאלות אשר נשאל אתכם, יעזרו לנו מאוד להגיע אל הטיפולים הרצויים והחבילות שיתאימו לכם כמו כפפה ליד.

מה כדי לשלב ביום הספא הזוגי?
ההמלצה שלנו היא: נסו לשלב ביום הספא הזוגי אלמנטים נוספים כגון: ארוחת ערב רומנטית, טיול לילי בחוף הים של תל אביב, פיקניק רומנטי, מסע קניות ועוד. מה יותר כיף מלקחת קצת פסק זמן מהחיים ולחוות את האהבה והרומנטיקה האישית והמיוחדת שהיתה לכם שוב פעם מחדש.

מפת אתר | צור קשר