ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מאסג´ תאילנדי

במסגרת מגוון סוגי המסז´ים שלנו אנו ממליצים על מסז´ תאילנדי. מסז´ תאילנדי בשונה ממסזים אחרים עובד בצורה שונה מהרגיל. סוג עיסוי זה מתאים יותר לאנשים עם שרירים תפוסים. סוג עיסוי זה מתמקד במתיחות  לאורך כל הגוף. את הטיפול אפשר לבצע כשהמטופל לבוש בבגדים נוחים כאשר הוא שוכב על מזרן וזאת על מנת לאפשר לבצע תרגילי גמישות ומתיחה תוך כדי עיסוי. 

המסז התאילנדי התפתח כ 500 שנה לפנה"ס ולמעשה שורשיו נעוצים ברפואה ההודית. הייחודיות שבמסז זה הוא השימוש במתיחות ובקצב עבודה מהיר. וזאת על מנת להזרים את הדם.
בנוסף, העיסוי תאילנדי מסייע בבעיות יציבות, גמישות, נשימה נכונה, ייעול תפקוד מערכת העיכול וזרימת הדם. העיסוי גם מקל על מתחים נפשיים בו מצוי המטופל ומסייע בבעיות של כאבי שרירים.
ניתן לדמות את העיסוי ליוגה או לפילאטיס בכך שהמעסה מנצל את משקלו על מנת להפעיל את המטופל ע"י נענוע ופיתולים עדינים ועוד..

העיסוי התאילנדי הוא בעצם חוויה של מדיטציה עמוקה והתחברות לגוף ולנפש. מסז´ זה הוא בעצם מסז´ טיפולי וצריך להתיחס אליו כאל כזה. זהו לא עיסוי רגיל ולפעמים אף דורש מאמץ גופני מהמטופל אך זוהי חוויה שחייבים להתנסות בהם. ניתן לגשת לקורס עיסוי תאילנדי ולהפוך למעסים בעצמכם!

מפת אתר | צור קשר