ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסאגים

אין כמו מסאג´ מפנק בכדי להעניק רוגע לגוף ולנפש, לחדש את האנרגיות ולשחרר את כל המתחים שמצטברים אצלנו בחיי היום יום. כולנו אוהבים לקבל מסאג´ אפילו אם מדובר בעיסוי כתפיים קל מחבר אך אין ספק שמסאג´ אמיתי, כזה הנעשה על ידי מסאג´יסט מקצועי, הוא הדבר האמיתי. למסאג´ יש יכולות כמעט קסומות לגרום לכל אחד להרגיש כמו אדם חדש וליצור תחושה של ריחוף באוויר.

סוגי מסאג´ים
בכל מכון ספא תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של סוגי מסאג´ים לפי עמידות המטופל בלחיצות החזקות של המטפל. ישנם מסאג´ים מלטפים כגון עיסוי שבדי הנעשה עם שמנים או מסאג´ איור וודה הנעשה על ידי עיסוי איטי ועדין. אם ברצונכם במסאג´ יותר חודר ומשחרר ניתן לבקש עיסוי רקמות עמוק או מסאז´ תאילנדי בהם מפעיל המטפל את כל גופו ומפעיל כוח על מנת לשחרר את כל השרירים התפוסים בגוף.

איפה לעשות מסאג´?
מסאג´ ניתן לעשות בכל מקום ואף להזמין מסאג´יסט הבייתה אך אין ספק שהדרך הטובה ביותר באמת להנות היא ללכת לספא. בספא תוכלו לקבל את החבילה המלאה ולהנות מיום פינוק שלם הכולל הן מגוון מסאג´ים והן טבילה מרעננת באמבט מלחים. בספא תוכלו להתרחק מהמציאות היום יומית ולהיכנס לעולם של רוגע. ניתן להתמחות במסאג´ים ולהיות מעסה מקצועי לאחר שעוברים קורסי עיסוי שונים .

מפת אתר | צור קשר