ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לנשים

מה נשים אוהבות יותר מההרגשה שהן מקבלות פינוק מא´ ועד ת´? מה יותר כיף מההרגשה שאת וחברותייך הטובות הולכות ייחד לספא? ספא מפנק-מפנק, מקום שבו את מרגישה ממש כמו מלכת העולם ואפשר בהחלט להבין אותך.

הפינוק המושלם
אז הצלחתן להתארגן כל הבנות ייחד, יום חופשה משותף וכל אחת רוצה לעשות משהו אחר. עד שמצאתן פתרון מושלם-יום כיף בספא, זה הרי כל-כך ברור. יום כייף לנשים בספא מציע לכן, הנשים, מבחר חבילות פינוק מרגיעות. החבילות הן מגוונות וכל אחת מהן מציעה פינוק מושלם: ראשית במהלך כל היום ניתנת לכן אפשרות להנות ממתקני הספא (ג´קוזי, מכון כושר, סאונה רטובה וסאונה יבשה, שתייה קלה וחמה, מעט פירות לבריאות, אוירה נעימה, ריחות משכרים ומוסיקה מרגיעה כמו שרק בספא יודעים לבחור, מבחר עיסויים מפנקים שמשכם הוא החל מחצי שעה ועד אין סוף (לפי הזמנה מראש).

מבחר העיסויים
אז הגעתן לספא, איזה כיף, ממש יום כיף וכל אחת יכולה לבחור את העיסוי שנפשה חפצה, והמגוון הוא גדול. בין סוגי המסאג´ים השונים ישנו עיסוי קרקפת- עיסוי שמשכו בין חצי שעה לשעה שמוקדש כל כולו לקרקפת שלך, הצוות המיומן של הספא כבר הגיע למסקנה כי לכן הנשים ישנם לחצים רבים ולכן עיסוי הקרקפת שלך מפיג את כל המתחים שהצטברו אצלך, מומלץ לשלב עיסוי זה עם מסאג´ אבנים חמות, הזו מסאז´ בו מניחים אבנים נעימות על גופך שנמרח בשמן ארומטי עם ניחוח ממכר,
זוהי רק דוגמא אחת מני רבות, ישנם עוד עיסויים רבים ומגוונים כגון: שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד, ועוד.
אז לא נותר לך אלא להרים טלפון ולהזמין יום כיף לך ולחברותייך.

מחפשים שדרוג ליום הכיף? 

ניתן למצוא מגוון שדרוגים קטנים שיכולים לשנות בענק את יום הכיף הצפוי. נשמח להמליצכם על צוות בלונים זה הכל, חנות בלונים בפתח תקווה העורכת מגוון של עיצובי בלונים החל מזרי בלונים, ועד לכתר בלונים, סידורי בלונים לחדר והפעלות.

מפת אתר | ספא |  צור קשר