ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי זוגי

מי בנינו לא אוהב קצת רומנטיקה? מי לא אובה פינוקים? כולנו אוהבים בין אם אנחנו מודים בכך ובין אם לא. כולנו אוהבים ללכת עם בני זוגנו האהובים למקום שכולו חוויה מפנקת. פינוק אמיתי תוכלו לקבל בספא מקצועי, ספא שמכיר כבר את כל הדרכים האפשריות לתת לכם ולבני זוגכם את הפינוק המושלם והמותאם בדיוק לכם.

רומנטיקה ובריאות
עיסוי זוגי בספא משלב בין אורח חיים בריא לבין רומנטיקה, וההרי כולנו רומנטיקנים חסרי תקנה.
אז מה מחכה לכם בספא? בספא כבר חשבו על כל האופציות לעיסוי זוגי מושלם. בני הזוג המגיעים לספא יכולים לבחור חבילה זוגית שמתאימה להם, החבילה יכולה להיות מורכבת מעיסוי ב-4 ידיים לכל אחד מבני הזוג,כלומר, את כל אחד מהזוגות מעסים 2 מסאג´יסטים, כן, כן- 4 ידיים על כל אחד מכם, או עיסוי שוודי משחרר, או אולי עיסוי בשמנים, אופציה נוספת היא אבנים חמות-לאחר שגופכם עוסה בשמנים ארומטיים עם ניחוח ממכר מעביר המעסה על גופכם אבנים חמות מרגיעות ומרדימות, ישנה אופציה נוספת של עיסוי קרקפת- זהו עיסוי פינוק מושלם, ישנן עוד אופציות רבות ומגוונות מהן תוכלו להנות.

חוץ מהעיסוי המושלם ישנם פינוקים רבים מסביב: האוירה הרומנטית שמציע הספא, מוסיקה שישר מכניסה אתכם לחוויה רומנטית, משקה קל, חלוקים רכים ומפנקים ונעליים נוחות לגימור המושלם של היום המפנק. עיסוי זוגי ידוע כמקרב מאוד בין זוגות, האינטימיות, החדר הזוגי בו יתבצעו הטיפולים שבחרתם לעצמכם ומומלץ בהחלט.

מפת אתר | צור קשר