ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום פינוק לגבר

הגברים, הכוח העובד העיקרי ברבים מבתי האב הארץ ובעולם, עובדים במשך כל השבוע עבודה קשה ומפרחת ( כמעט כמו הנשים ), חלקם אף עובדים עבודת כפיים מעייפת ומייגעת, ולא תמיד זוכים להנות מפסק זמן להנות ממספר שעות שקטות ורגועות של פינוק אמיתי והנאה מיירבית. יש שיעדיפו להנות בזמנם החופשי משקט ורוגע מול הטלוזיה בבית ויש שיעדיפו לבלות עם אהובת ליבם במרכז ספא מענג.

יום פינוק במרכז ספא בדרך כלל מזוהה עם הצד הנשי של החברה ועל כן ניתן לראות במרכזי ספא לרוב קבוצות של נשים וזוגות אשר מעוניינים להנות מפינוק רומנטי. אך אם נבחן את השירותים השונים אותם מציע מרכז הספא נגלה כי אין שום סיבה לייחס הנאה זו לנשים בלבד. טיפול ספא שמנים ארומטי או מסאג´ אבנים חמות יכולים ללא צל של ספק להיות חוויה בלתי נשכחת עבור גברים החפשים יום של הנאה וכיף אמיתי.

אילו טיפולים מתאימים לגברים?
מרכז הספא מציע מגוון רחב של סוגי טיפולים ועיסויים כגון מסאג´ שוודי, טיפולי שיאצו, עיסוי ממוקד בצוואר וכו.. מעבר לזה מרכז הספא מציע שירותים נוספים להשלמת החוויה, כגון ג´קוזי שמנים, ג´קוזי מלחים, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי וכו.. כך שלא משנה מה אתה מעדיף, בכל מצב תוכל לבחור את אחד מהטיפולים המוצעים במרכז הספא ולהנות מיום בלתי נשכח. חשוב לציין כי כל המעסים שלנו עברו קורס עיסוי ומסאג מקצועי ומתמחים בתחום.


מפת אתר | צור קשר