ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מבצעים ליום ספא

מחפשים מבצעי ספא? מבצעי הספא שלנו מאפשרים לכם לקבל טיפולי ספא מהנים ומיוחדים במחירים משתלמים והוגנים. המחירים בענף הספא הגיעו לא תמיד שווים לכל נפש ועל כן אנו יצאנו במבצעי ספא מיוחדים שמאפשרים גם לאלו שמחפשים חבילות ספא במחירים מוזלים, ליהנות מהשפע שמציעים לכם צוות המעסים המקצועיים שלנו.

למי מיועדים מבצעי הספא שלנו?
מבצעי הספא שלנו מתמקדים בלקוח היחיד, בזוגות שמגיעים ליום זוגי וגם לקבוצות גדולות יותר של אורחים שמגיעים אלינו  לחגוג אירוע כמו מסיבת רווקות, מסיבת יום הולדת, יום כיף או יום גיבוש. הכנו לכם אצלנו במרכז ספא מבצע ספא מיוחד לכל אחד מהאירועים המיוחדים שאנו חוגגים אצלנו במרכז.

 אילו טיפולים נמצאים במבצעי הספא שלנו?
מבצעי הספא שלנו מכילים שלל של טיפולים מסוגים שונים. בין היתר תוכלו למצוא במבצעי הספא את העיסויים הפופולאריים שלנו כגון: עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה, ועוד. תוכלו למצוא באותם חבילות גם טיפולי ספא מיוחדים אותם אנו מעניקים במרכז הספא שלנו. בין הטיפולים הללו ניתן למנות: עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות, בר חמצן ועוד.

מה עושים כדי לקבל את מבצעי הספא?
על מנת שתוכלו לקבל את מבצעי הספא שלנו, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו במהירות האפשרית ולבקש מאיתנו מידע מפורט על מבצעי הספא שלנו. שאלו אותנו על המבצעים האחרונים שלנו והמחירים אותם אנו מציעים לכם. בתקופות של אירועים מיוחדים או חגים ייתכן ונצא במבצע מיוחד שאותו כדאי לברר. תוכלו לבקש מאיתנו להיות חברים במועדון הלקוחות שלנו ולקבל באופן עקבי את מבצעי הספא למייל.

מפת אתר | צור קשר