ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום ספא במלון

בא לכם להתפנק לשם שינוי, להתרענן, לשכח מהכל, אבל רק ליום אחד, יש מחויבויות ואין זמן ואפשרות לצאת מהעבודה, אין מי שישמור על הילדים, לחברה לא מסתדר לצאת עכשיו לסופ"ש.
אז איך בכל זאת תוכלו לפנק את עצמכם? התשובה ברורה כשמש- יום ספא במלון.

מהו יום ספא במלון?
יום ספא במלון הוא יום שכולו פינוק עם צוות מקצועי ומיומן, יום של חבילת טיפולים, כגון: פילינג, שיאצו, אבנים חמות העוברות בעדינות לאורך גופכם וגורמות לכם לתחושת התמכרות, טיפול פנים מקצועי:החל מטיפול קוסמטי וכלה במסאג´ פנים מפנק- מפנק,מסאג´ בשמנים: פינוק שלא ניתן לתאר במלים, כל גופכם משוח בשמנים ארומטיים ריחניים והתחושה מדהימה, רפלקסולוגיה: לסובלים מבעיות רגליים ביניכם או לאנשים שאוהבים טיפול בכפות הרגליים. וזו רק ההתחלה, בין טיפול לטיפול כמובן שניתן ללכת לחדר שלכם במלון  למנוחה, פינוק אינטימי עם בני הזוג ואפילו ניתן להעביר את הטיפולים לחדר שלכם. חדר המלון עצמו הוא חדר מלכותי מפנק,אמבטיה עם סבונים, שמפואים וקרמים של המלון.

מה עוד?
בכניסה ימתינו לכם פירות, יין, שוקולדים, חלוק רחצה מפנק ואפילו נעליים- הכל רק שתוכלו להתפנק כמו שצריך.
מעבר לכך, לספא יש עוד הרבה מה להציע לכם: ברחבת המלון ישנו חדר כושר חדיש עם כל המכשירים הכי חדשים שיש ומאמנים צמודים, ישנו ג´קוזי רומנטי עם נרות מסביב וכמובן צוות מעסים מקצועי ואדיב שישמח לפנק אתכם במהלך כל היום. אז למה אתם מחכים?


 

מפת אתר | צור קשר